Mammasflicka

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Marie Louise Hessling - 5 januari 2010 15:03

Jag orkar inte må så här längre....nu har jag mått så här till och från i snart 2 månader och de känns som en evighet...jag orkar inte, sen är de väll saker som har hänt under de senaste dagarna som har fått mig att må ännu sämre!

Varför måste jag få allt skit i mot mig för? Kan nån förklara de? Kan jag få vara lycklig i 1 år iaf, de vore ju jävligt skönt! Men undra när de året kmr komma för mig...

Jag orkar inte visa att jag mår bra när jag verkligen inte gör de...

Jag har tappat all motivation till allt, orkar inte med skolan. Skiter i körkortet fullständigt,och tar knappt hand om mig själv känns de som.... visst jag vill ha körkortet men jag orkar inte göra nått, jag orkar inte anstränga mig till att göra nånting längre....allt bara skiter sig hela tiden.

Och att min bror har bettet sig som ett jävla as + att jag inte har fått träffa honom sen i somras gjorde ju inte saken bättre, de var väll de som fick min bägare att verkligen rinna över...jag orkar inte mer....ta mig bara här i från!

Långt bort, jag skiter i allt nu! Jag orkar inte bry mig längre....

  

  


Ursäkta för ett dystert inlägg men var ett måste....

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards