Mammasflicka

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Marie Louise Hessling - 13 januari 2010 15:19

Kuuul, hade skrivit värsta långa inlägget och så hänger sig allt och försvinner! Älskar denna dator mkt ja! noooot!

Men iaf så ligger jag fortfarande hemma och är sjuk, så less på att vara sjuk nu så ni skulle bara ana....finns ju ingenting att göra förutom att se på film och sitta framför datorn. De enda som är bra att jag missar inte så mkt i skolan utan både jag,fia och björkan kan jobba hemifrån då både jag och fia är sjuk :/ Så de är ju bra iaf! Har nördat Oc hela tiden då jag varit hemma och har nu sett båda säsongerna, åh gud vad jag grina dom 2 sista avsnitten, fett sorligt var de :'/ Men sååååååååååå braaaaaaaaaaa ;D<3 Löööööööve oc, är helt fast i de nu och de är fett beroendeframkallande XD hahah

Har suttit och sökt utbildningar nu ang frisörlinjen....vilket de är det jag vill hålla på med, men lixom jag vill samtidigt hålla på med inredningsdesign med. Men jag måste ju bestämma mig för en sak, kan ju inte direkt hålla på med båda sakerna samtidigt. Men hittade iaf en hemsida http://www.svenskafrisorskolan.se/ och de lät väldigt lockande ;D Då utbildningen finns i Trollhättan, Örnsköldsvik, stockholm, Göteborg och Malmö :)

Men jag ska kolla igenom de där riktigt med mamma sen och få se vad hon tkr :)


Men nu ska jag plugga lite tror ja & ta en Alvedon :)

På återsende!


  


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards