Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

Världen är bra liten...

Av Marie Louise Hessling - 26 januari 2010 23:57

Kom till skolan i morse vid halv 9 och de var då inga i klassrummet förutom Eva. Och sen kom vi båda på att vi skulle ju börja kl.9....åh less vi blev : / Visst de var bara en halvtimme men de är ju ändå en halvtimme och man får sova mer ;)

Men sedan vid 9 tiden hade vi redovisning av våra bilder, gick bra men inte alls nöjd över bilderna jag tog så nästa gång ska bli MYCKET bättre! Ska fota hemma mycket mer...efter lunchen satt jag,sälen min ;) och björkan i klassrummet tills vi skulle åka till idrotten vid 14.10 Helt seriöst, så drygt att vänta till klockan halv 3 innan man har idrott. Men vi skulle iaf ha idrott och de var Matilda och Petra som skulle hålla i lektionen, de hade vollyboll. De tkr jag är fett roligt :D

Jag tycker dom gjorde de bra men de tyckte tydligen inte mattias!

Efter idrotten så åkte jag in till stan och mötte upp Amanda som jag inte har träffat sen 3 månader typ, var jätte kul att att träffa henne igen :)

Jag letade efter silvershampoo och hon lite allt möjligt ;D Som vanligt , you know how it is with her ;)


Men solade inget idag :/ Förhoppningsvis i morn med min propp :) Vi får se vad de blir, ska iaf vara med henne :D<3

Sen har jag tänkt på en sak, och att jag har 3 st i min vänkrets & släkt som är exakt lika dana. 3 st musslor...helt seriöst...när man kommer dom lite för nära så stänger dom sitt lilla skal....hahah de är helt sjukt hur lik de är i personligheten...


Aja bara nått som jag tänkt på...och förresten hur sjukt liten denna värld är :O

Idag fick jag reda på att min förra svenska lärare Cissi är släkt med Åsa, alltså min morbrors fru! hahah asså helt sick XD höll på att dö ja när hon berättade de!


RIP Ulf ( pappas jobbarkompis som körde ihjäl sig igår ) :/

Vila i frid!

 

Massa kramar till dig pappa & beklagar sorgen <3

Men nu ska jag sova iaf ;)


XoXo Fröken Hessling

 
 
Eva

Eva

27 januari 2010 12:02

mattias tycker nog ingen gör nånting bra D:

http://daisuke.blogdns.com

 
amandy

amandy

27 januari 2010 13:22

vad är de där för snack då? som om de vore jobbigt att gå med mig på stan.. hmmmf.. haha :D

http://amandysdiary.blogg.se

 
emma

emma

28 januari 2010 20:19

Sööt blogg,rösta gärna på veckans blogg på min blogg och ställ frågor i frågestunden (;

http://emmaoberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards